środa, 22 kwietnia 2020

Sałatka z rukoli, sera sałatkowego, gruszki


Zapraszam na smaczną sałatkę. Przygotowana z rukoli, sera kanapkowego i gruszki z dodatkiem papryki i czerwonej cebulki. Polecam.
Składniki :
2 garście rukoli
1 gruszka
80 g sera sałatkowego
1 mała czerwona cebula
1/4 czerwonej papryki
Sos :
2 łyżki oliwy
1 łyżka miodu pomarańczowego od HUZAR
1 łyżka soku z cytryny
sól do smaku
pieprz do smaku
zioła prowansalskie do smaku
Sposób przygotowania :
Warzywa myjemy i odsączamy z wody, osuszamy na ręczniku papierowym. Cebulę obieramy i kroimy w pół krążki rozdzielamy. Ser kroimy w kostkę. Paprykę kroimy w kostkę. Gruszkę obieramy i kroimy 4 części, kroimy w plasterki. W kubeczku mieszamy składniki na sos.
Do salaterki przekładamy rukolę i wkładamy kolejne warstwy : pokrojoną gruszkę, cebulę, ser kanapkowy, paprykę. Polewamy sosem.                                                                                                                                                   

2 komentarze:

  1. Mniam! Dla wszystkich miłośników sałatek z pewnością będzie to dobra propozycja. Ja zaczęłam jeść sałątki od niedawna i widzę ogromny potencjał w tego typu daniach. Są kolorowe i sycące. Sama nie wiem, jak je przygotowywać. Od pół roku jestem na cateringu dietetycznym, który znalazłam poprzez porównywarkę https://caterobazar.pl/catering-dietetyczny-opole/
    . Wskazała mi ona najbardziej optymalny catering w moim mieście. Dania sa pyszne i zróżnicowane, a co ciekawe przynajmniej 3-4 razy w tygodniu mam też smaczne sałatki. Tą z Twojego przepisu zrobię sobie na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń